אימון עם משקל גוף

לא משנה מה המטרה שלך, אימון עם משקל גוף הוא סוג אימון מעולה 

שיכול לעזור לך לבנות מסת שריר, להוריד במשקל, 
לשפר את מערכת לב ריאה ועוד הרבה.

למאמר המלא לחץ כאן

 

 


 

המיתוסים הגדולים בכושר:

 

במהלך השנים התפתחו כל מיני דעות ומיתוסים לגבי פעילויות מסוימות חלקם נכונים חלקית וחלקם לגמרי מנותקים מהמציאות. פה אני מעלה את שבעת המיתוסים הנפוצים ביותר ונותן את האמת לגבי כל אחד מהם.

 

למאמר המלא לחץ כאן

 


 

 הקשר בין ספורט ושינה

פעילות גופנית מתונה מאפשרת "שינה טובה" אך מי שלא ישן טוב, פחות פעיל ביום יום ויהיה לו גם פחות כוח לאימון כושר.
הקשר בין פעילות גופנית ושינה טובה…

 

למאמר המלא לחץ כאן


שמונה שבועות הכנה לריצה 

להיות חלק ממרוץ עממי יכול להיות מהנה מאוד, על מנת להצליח בזה יש צורך בהכנה פיזית ובאימוני כושר מתאימים, גם מתחילים יכולים להצליח בזה עם רק 8 שבועות הכנה.

 

למאמר המלא לחץ כאן


למה מאמן כושר אישי

יותר ויותר אנשים מחליטים להתאמן באופן עצמאי בחוץ ואפילו בבית, על פני אימון בחדר כושר, יחד עם זאת מאמני כושר אישיים עד הבית זוכים להצלחה גדולה.
הסיבות לבחירה במאמן כושר אישי רבות ומוצדקות.

 

למאמר המלא לחץ כאן


דופק שרפת שומנים 

רוצה לרדת במשקל ? שמעת על דופק שרפת שומנים ? כמובן שכן, אך האם זאת הדרך שבאמת תעזור לך להוריד במשקל ? 

 

למאמר המלא לחץ כאן



מתי לעשות מתיחות

מתיחות הן חלק בלתי נפרד מספורט ואימונים אך עם הזמן, המתיחות שנועדו להגמיש ולשפר טווחי תנועה קיבלו כל מיני תכונות נוספות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 

למאמר המלא לחץ כאן


התכווצות שרירים

 

התכווצות שרירים (שרירים תפוסים), הינה תופעה מוכרת אצל מתאמנים וספורטאים לאחר אימון עצים, בין אם הוא אירובי או אנארובי. בואו נעשה קצת סדר: למה זה קורה, מה המקור, איך מטפלים בזה?

 

למאמר המלא לחץ כאן

 

 



מבחן ריצה 12 דק'

 

לפני שמתחילים באימונים לקראת מירוץ כלשהו, כדאי לבדוק מה היכולת האירובית שלנו וכך נוכל לבדוק גם את התקדמות והשיפור שלנו. כלי פשוט, נוח וקל לביצוע.

 

למבחן והסברים לחץ כאן


מה זה להיות בכושר ? 

לכל אדם מטרות וצרכים שונים, לכן באימון כושר לכל אחד יהיו מרכיבים שונים לשים עליהם דגש. מה הם מרכיבי הכושר ? על מה עליי לשים דגש כדי להיות בכושר ? 

 

למאמר המלא לחצו כאן



צלוליט

הצלוליט אינה בעיה בריאותית אלא אסתטית, היא גם לא קשורה בהכח להשמת יתר. למה נוצר צלוליט ? איך מעלימים את הצלוליט ?  

 

למאמר המלא לחצו כאן


השפעותיו של האלכהול על גופנינו

אלכוהול משמין יותר מלחם! באלכוהול יש 7 קלוריות לגרם אלכוהול, לעומת 4 קלוריות בגרם פחמימה.
כדאי לדעת על עוד כמה מההשפעות שיש לאלכוהול על הגוף.

 

למאמר המלא לחצו כאן

 


 

 

כושר בהריון

פעילות גופנית יכולה להימשך גם בתקופת ההריון בתנאי שהינה מאוזנת, מתונה ומצבך
הבריאותי מאפשר זאת.
במידה ואינך בטוחה, תרגישי חופשיה לשאול את הרופא שלך. בכל אופן עליך להיות מודעת
לעובדה שבתחילת  ההריון את תהיי עייפה יותר ותתנשפי יותר.

למאמר המלא לחצו כאן

 


 

אחוזי שומן

נורמלי מאוד שיש מעט שומן, השומן הוא המאגר האנרגיה שלנו לצרכים של הגוף ולפעילויות השונות שלנו במהלך היום. אבל איך יודעים אם יש יותר מדי … או לא מספיק?

למאמר המלא לחצו כאן

 


 

 

כושר

 

כושר 1 

 

למאמר המלא לחץ כאן